Lost Horizons

Jag ÄLSKAR verkligen låten Lost Horizons med Crashdïet! Den är så otroligt fin. Lyssnade på den i princip hela vägen till skolan idag. (Hade kanske inte dagt så mkt förut, men tar iaf en halvtimme till skolan nu) Det är verkligen en "Jag önskar jag skrivit dendär låten" låt. Alltid när jag hör låten tänker jag (inte särskilt inte oväntat) på Dave Lepard. Hans ,usik ger mig styrka. RIP David!

Crashdïet - Lost Horizons
Lyssna på låten, den är vacker. Vila i frid Dave Lepard <3

Jag är PARTYSUGEN! Fredag, då smällere! Vill folk med så e de Harry B James som gäller och inget annat. Inge gnäll om saken alltså! Faan, de e bara tisdag å innan fredagen kommer e de sjuukt mycket jag måste hinna med, til största del PLUGG! Sen kommer massa annat som konstant avbryter pluggandet, som mötet imorrnkväll. Suck suck liksom.

Vad är grejen med kullersten?
Keep it sleazy!
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Babylon

Ja, den e riktigt bra den låten.

Grejen me kullersten e att man ska ramla omkull såklart ;D

2008-11-11 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0