Magnus Betnér, rolig

Ni kanske har märkt lite förändringar på min blogg! Detta är för att jag äntligen har fattat hur man ska göra! Förbättringar kan helt klart göras och ska göras, när jag orkar. Men tills dess får den se ut som den gör nu. Lite är det också fantasilöshet, har inga särskilt bra idéer när de kommer till headern särskilt. Wellwell, så kan det va.

Idag har jag vart i kyrkan större delen av dagen. Hade nämligen första konfaträffen idag. Är en liten men glad grupp på 7 tjejer. Vi är typ 11 ledare till dessa 7 konfisar, där ser man hur det kan gå! Men det blir nog bra. Upptäckte påväg hem att en av de nya ledarna är mitt gamla "fadder" barn från lågstadiet. Vi hade nämligen så att när man gick i trean skulle man ha en etta som fadderbarn och lilla G.O var min :P Vad världen är liten ändå, haha :P

Satt nyss och kollade på massa klipp med Magnus Betnér på youtube och ojojoj vad den människan är rolig! Verkligen älskar hans sarkastiska humor. Han skämtar verkligen om allt! Håller för tillfället på att dra hem "Inget är heligt" från förra året! Höjdare!


Ska fortsätta med att kolla roliga klipp nu :D
KEEP IT SLEAZY!
///// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är verkligen bra Magnus Betnér :)

2008-11-16 @ 17:50:07
URL: http://emmacandell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0