Mobiltelefoner

Varför är det alltid JAG som har problem med telefonerna??? Idag lämnade jag in min älskade samsung soul på reparation och det kommer ta typ en månad innan jag får tillbaka den. OM det var ett fabriksfel vill säga. Nån som vill tävla i "Jag har äldst mobiltelefon" tävling, jag utklassar er alla! Använder för tillfället en gammal nokia 3510 typ, DEN HAR INTE ENS FÄRGSKÄRM!!

Men jag är inte jättedeppad över saknaden av en någorlunda modern telefon eftersom det är Harry B James som gäller ikväll! PARTY'S ON! :D Idag fyller nämligen min lilla gurka stor! Grattis Elina <33


Gurkan på Peace & Love <33

Nu ska jag nog ta å lära mig hur nokia 3510 fungerar va ett bra tag sen man hade den, haha :P
Over N Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha bilden igen.. :P

Taack! :D :D

<3

2008-11-14 @ 16:37:25
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0