NPSVB

5 timmar behövdes VERKLIGEN inte! Satt kanske 2 ½ max. Pratar om Nationella provet i svenska B som jag gjorde idag. Hur det gick? Well, man vet aldrig. Känns inte "wohooo va bra de gick" men inte heller "FAAAAN". Alltså kan man väl säga att det gick okej. Verkar dock som om nästan alla i klassen skrev en krönika å eftersom endast en uppgift handlade om att skriva krönika skriver alla om samma ämne. Anledningen till krönike-älskar klassen NS3A har nog främst med att göra att som flesta nyligen skrev krönika på robinson uppgiften.

Hursomhelst höll jag på att glömma min Vince affisch när ja gick! :O Hade missat den om inte Sandra sagt till. Tack Sandra, haha :P Självklart, tack Aubbe också som fixa den åt mig. Snart ska den upp på väggen, men för tillfället håller ja på att platta till den med hjälp av böcker och resväskan som fortfarande står framme med en del saker i. Orkar aldrig ta tag i att packa upp, har haft väskor som stått ouppackade i upp till 2 månader. Det brukar dock vanligtvis handla om diverse småsaker.

Ikväll e de konfa-möte... Orkar inte, hinner inte och av dessa framkommer: vill inte. Men måste. Måste också plugga till de jävla bokföringsprovet som äger ruim på fredag. Orkar inte, vill inte. Men måste.

Ibland har man lite flyt! På torsdag nästa vecka ska vi på kryssning å ja hade planerat att skolka från dom sista 2 lektionerna jag har, men nu visar de sig att vi inte har nåra lektioner efter 11 eftersom alla måste gå på SACO mässan. Lär däremot bli en rätt snabb genomgång av mässan vilket e synd eftersom de e en så viktig grej. Well well, de e bra att vi får gå på den under skoltid iaf! Nånting kan cyber göra bra mella varven, höhö

Well well, let's försöka plugga bokföringstjafset.
Keep it sleazy!!
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0