Partyhelg

Okej, har i ärlighetens namn i princip vart endera vart full eller bakis sen torsdags kväll. Men va ska man göra liksom? ;D
Först va de ju självklart den efterlängtade PARTYKRYSSNINGEN för att fira Ankans födelsedag och det var jättekul. Orkar inte riktigt gå in särskilt mycket i detalj på kryssningen, men kan dock dela med mig av att jag sjöng karaoke 4 ggr! Usch, jag lider med dom som behövde lyssna då jag sjunger som en kråka. Det verkade dock inte förstöra nåns kväll. :P Det blev ingen sömn alls under kryssningen då jag å Ankan tyckte att det bara var onödigt att gå å lägga oss när klockan blev 7. Slumra dock till i nån soffa en liten stund ;D

När jag kom hem borde jag väl egentligen gått å lagt mig men det gjorde jag såklart inte. Joel ringde vid typ 8 å undra om ja skulle komma dit en stund och jag har problem med att säga nej. Blev lite mer drickande där, men var inte så roligt sällskap tror jag eftersom jag somnade vid 10 halv 11 iaf.

Lördan innebar även den festande fast jag var nära ett par gånger att ställa in. Glad att jag inte gjorde det däremot. Jag å Elina drog nämligen till Sin City på Harry B och hade sketakul hela kvällen. Träffade på lite folk från förra helgen också, najsnajs liksom ;D Bilder från helgen kanske dyker upp nånstans om dom inte e allt för hemska ooch om ja orkar lägga upp.

Idag mår ja inte så bra, men det har nog inte bara med baksmälla å göra. Jag ar aphont i halsen, de känns nästan som nånting som satt sig på halsmandlarna. Inte kul alls kan jag tala om. Men nu kollar jag på Erik & Mackan dock utan att ha något större intresse i handligen. Snart ska ja se på DaVinci Koden.

Keep it sleazy!!
/// CALIFORNIAWHITE (ge gärna åsikter på layouten på bloggen! Förslag på ändringar kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0