Pennor och Aerosmith

Vad är grejen med mig och pennor?? Jag har ungefär 3 miljarder graningepennor som knappt existerar tydligen eftersom jag inte lyckades hitta nån. Hittar aldrig pennor när jag behöver det som mest och när jag väl lyckas hitta en pennjävel har jag glömt bort varför jag behövde den. Ska limma fast en penna i handen så vet jag alltid vart den är.

Sitter för tillfället och lyssnar på Aerosmith. Kände att det var längesen sist. har dock tyvärr endast "Devil's got a new disguise" plattan som är en samlingsplatta från 06. Antar att den får duga tills man har lite mer cash att fixa fler skivor med. Eller om man ska ladda ner...
Hursomhelst tror jag inte att det finns nån som inte hört en låt med Aerosmoth då deras låtar brukar användas ganska flitigt till olika saker, tex filmer. Blandannat är låten "I don't want to miss a thing" med i Blades of Glory.
Deras bästa låt enligt mig är dock Cryin'


Keep it sleazy folks!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe, den låten var precispå radio :P . Det var lite roligt tycker jag...



Har själv samma problem med pennor, det är alltid lika jobbigt när man inte hittar någon på en gång :( ...

2008-11-17 @ 19:18:49
URL: http://blond007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0