Stiftets LUB slut

Idag känner jag mig nere. Mår av nån anledning inte alls bra. Nej, det har inte hänt nåt så breathe out. Eller, inget nytt iallafall. Vet inte varför, men känner att jag vill ha sällskap och denna ensamhet suger.

Anyway, jag har haft en superbra helg. Sista LUBlägret på graninge och är nu alltså "färdig" eller vad man ska säga. Gemenskapen på dessa läger är otrolig, det går inte ens att beskriva. Känns skönt, men samtidigt tråkigt att va klar, eftersom det betyder att jag kanske inte kommer träffa vissa av människorna igen. Ojoj vad deppig jag låter nu, men det speglar mitt nuvarande humör. Blev iaf "best-friendad" på facebook av mina kusiner, de ni. Hursomhelst, tack alla lägerdeltagare för denna helg, den var super. Extra tack till brännkyrka folket :)

Varför är jag överhuvudtaget vaken för tillfället? Är ledig idag, men satte ändå klockan på väckning kl 9 fast jag inte ska va i stan förrn halv 1. Well well, e som jag e så e man. Ska kolla på tröjor till företaget vilket e anledningen till stan-besöket. Dom ska va väldigt gröna tydligen. Tänk er mig i väldigt gröna kläder. I allow er to skratta.

Ett till tack riktar jag åt my löövely friend Anna den bästaste auberginen ever! Tror du vet varför :) Människor som du gör min vardag ljusare!

Ska ta och äta lite frukost och försöka komma på nåt sätt att muntra upp mig själv. Yeah, right.
Oh, BTW, jag har färgat håret
Keep it sleazy
// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

Usch, det är fan inte kul att va nere, vet hur det känns you know. Och alltid när man mår dåligt så tror alla att det har hänt nåt jättehemskt typ. Vilket det kanske har men inte just då. Aja, jag och mina förklaringar.. Du kanske fattar iaf.

Älskar dig!

Pussar <3

Och btw, håret blev assnyggt!

2008-11-10 @ 16:52:49
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0