Tomteinvasion

Min förkylning är jävla envis å håller fortfarande i sig. Suck, jag har varken tid eller energi nog att vara sjuk... Men vad ska man göra liksom. Till råga på allt har jag också en spricka i mitt högra pekfinger vilket innebär hand i bandage vilket gör det svårt att.. well, göra i princip allt! Men ja ä inte bitter, haha :P

Datorhelvetet började strula idag igen, senast var i augusti som några kanske kommer ihåg att jag gnällt över, Peter som hjälpte mig förra gången försökte igen, men nej det gick inte. Han tog den med sig hem å ska försöka fixa den. Snälla som den familjen e fick jag låna en dator av dom så sitter för tillfället med en gammal acer laptop som är vääldigt seg mellan varven. men den  funkar. Har kommit fram till att jag helt enkelt behöver en ny dator nu och eftersom jag är väldigt fattig e de lite av ett problem. Nån som vet om man får köpa en dator på avbetalning även om man inte har nån direkt fast inkomst?

Ni kanske undrar över rubriken... Well jag kan desvärre säga att det nu närmar sig jul vilket betyder tomteinvasion hos oss. Det är tomtar överallt! Inte för att jag har nåt emot tomtar direkt, men VARJE år försöker mamma övertala mig att fylla mitt rum med tomtejävlar. Nehe du säger ja bara! De värsta är att hon anser att hon behöverännu fler. Snälla, köp inte fler tomtar år henne gott folk! :P

Imorrn ska ja till tandläkarn... På min lediga dag, visst e de synd om mig?
KEEP IT SLEAZY
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker synd om dig! tandläkarn e fan inte kul å gå till...

:P

2008-11-30 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0