Ber om ursäkt

Lovade i senaste inlägget att jag igår skulle lägga upp en bild på tatueringen igår, men jag hann helt enkelt inte eftersom jag gick i skolan till 4, träffade E 5, va på bio, kom hem och i princip inte orkade göra ett piss. Misströsta inte, det kommer upp en bild nu ;) Den är DÄREMOT inte helt klar, har en sittning till om 2 veckor då den ska färgläggas.


Jag e SÅ glad att det är fredag! Ska ta det lugnt heela dan! Det var halvt meningen att D skulle komma upp vilket hadde inneburit fest ikväll vilket jag inte orkar så e lite glad att de inte blir så ;) (D, inget illa menat, haha :P) Anyway, kom typ nyss hem från körlektionen. Anna råkade missa nånstans jag skulle svänga och vi körde fel. Detta innebar att vi blev försenade.  Körde motorväg typ hela lektionen eftersom hon tyckte jag vingla så mkt å ska kunna åka rakt :P Jag fick totalt ungefär 20 minuter längre körlektion av det, najsnajs ;D Mindre kul tyckte nog Sissy det var (som var nästa elev) då hon istället fick vänta en massa :P

Ischish, nu är jag jättetrött! Ska kolla om jag fårr vinnarmailet från tradera auktionen å sen slappa framför tvn :D
Hare braa motha fukkers! ;D
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Danny

Den va snygg!

Och tack, verkligen lockande att alls komma upp när jag inte e välkommen ;)

Kram kram

/D

2008-10-10 @ 15:23:10
Postat av: Krissan

Tatueringen va GRYMT SNYGG! :D tänk sen när den är färdig!!!!!

2008-10-10 @ 19:50:20
URL: http://krissan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0