Boots

Okej, vad är det med mattelektioner som gör att man inte vill jobba? Förstår inte, det spelar ingen roll vilken tid man har matten, det tar emot lika mycket ändå! Jag fick rätt mycket gjort på matten idag ändå, visst e jag duktig? Matte var hursomhelst min enda lektion för dagen, mellan 8 och 10. Stannade dock kvar i skolan till 11 å höll Sandra sällskap. Hade tänkt ta halv 11 bussen, men den missa jag. Tänkte ta 11 bussen, den missade jag. Hann med kvart över 11. Åkte då alltså upp till henkan för att hämta ut 2 grejer, mitt Visa kort och bootsen jag vann på auktion på tradera för ett par veckor senn :D


Ma new boooots :'D Visst e dom toppenfina? :) Med fick jag oxå bootsrapen ( höger på bilden, fast vänstra skon) en leo-mönstrad scarf som jag satt på högra skon, en kedja å vad jag tror e ett hundhalsban med nitar som jag inte förstår riktigt var de e meningen att jag ska sätta. :P Måste däremot säga att dom e aningen mörkare än dom ser ut på bilden.
Nu har jag 2 par boots, haha! In your face fukkers! ;D

Påväg hem såg jag en kille som va på kyrkogården breve Vilan och typ sola :S Konstigt.
KEEP IT SLEAZY!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Danny

Ja, dom va snygga! Typ såna som Joel hade förut va?

2008-10-22 @ 13:02:53
Postat av: Babylon

Jajamensan, väldigt lika indeed. Snygga!

2008-10-22 @ 15:38:09
Postat av: Elina

Vaddå kommentera två inlägg typ minuterna efter varann, men ändå! Sen när har jag vart normal? :P

Sjukt snygga va bootsen Z!! <3

2008-10-22 @ 21:00:45
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0