FINALLY!

Chinese Democracy är ett av världens mest välomtalade album, trots att det inte ens har släppts. För snart 15 år sedan släppte Guns N Roses skivan "Spaghetti Incident" och strax efteråt påbörjades arbetet med en ny skiva, alltså Chinese Democracy. Det har länge spekulerats i när den ska släppas, många rykten har talat om i år. Den 23e November, på dagen exakt 15 år efter senaste skivan, är relase datumet på nya Guns N Roses. 3 dagar senare beräknas den komma till sverige. Musik har sedan länge funnits att få tag på efter att ett antal låtar läckt ut på nätet. Nya singeln dök upp på radio här i veckan. Tycker däremot inte man kan kalla Guns N Roses för Guns N Roses längre, det är bara Axl Rose som e kvar av orginaluppsättningen, och de e den som e KILLER! Men, ser däremot fram emot Chinese Democracy, den måste vara RIKTIGT bra för att hålla allas förväntningar, fan vi har fått vänta 15 år! (eller okej, folk som e äldre än jag, ja har väntat i kanske 5 :P) Indeed detta blir spännande! Dr Pepper har lovat alla i USA som köper skivan en gratis läsk om skivan kommer ut i år, undrar om dom håller vad dom lovat ;D


Night Train, en av Guns N Roses BÄSTA låtar!

Well nu äre alltså HÖSTLOV! Paris om ett par dar bara! Hade ingen Natur idag så fick sluta efter bokföringen (som egentligen fortfarande ska hålla på, men Bo lät oss gå vid 10 istället för 11) Om ett par timmar ska jag å färglägga min tattoo! Den kommer bli skitsnygg! Däremot tycker jag att ALLA är elaka eftersom ingen följer med! Tänk om jag skulle få nån typ av chock å dö, då kommer alla ångra att ni inte följde med, haha :P Nejnej, de kommer gå bra :)

Jag har lite värdelös information att dela med mig av! Ordet amatör kommer från franska ordet för älskare! Det visste ni inte va? ;)

Nya AC/DC e förstklassig AC/DC, och varför ändra ett koncept som e KING?
KEEP IT SLEAZY
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0