Företaget...

.. har nu börjat sälja bilder! Har lyckats sälja ett antal bilder i skolan idag! Kolla in mer om företaget på www.jippofoto.se !

Förutom att hålla på med företaget har jag hittills idag skrivit NK prov, vet inte alls hur det gick känner jag. Har dessutom lite kort pratat med Kristin, min rättskunskaps lärare. Verkar som att jag får mvg i kursen så länge jag inte totalfailar de 2 sista uppgifterna vilket jag inte lär göra. Att fjäska lite lär inte heller försämra saken, haha :P


                                           Mick Mars

Finns det seriöst nån som e bättre på gura än Mick Mars? Well, okej, visst finns det många som e sjukt bra på gitarr, men ingen har fan samma spel-stil som Mick. Är dessutom sjukt imponerad över att han fortfarande orkar stå på scen. Keep on going, Mick!

Om 6 dagar drar jag iväg! Fan va skönt de ska bli att komma iväg ett tag! För er som inte gissat det redan pratar jag självklart om paris! :D Måndag - Fredag, andra hösten i rad! Desvärre blir det mer stressigt med svenskan, men de e smällar man får ta! :D

Keep it sleazy folks!
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0