Fuck yeah, 18 today! :D

Anna, klart som fan att de va hela poängen med förra avslutet ;D Du kan ju inte bara sno mitt "Over n Out"!! Näej, helt ärligt bara blev de så ;) Puss på dej Aubergine <3

Anyway, gick å la mig jättetidigt igår eftersom jag fick migrän och det är oxå anledningen till att jag inte svarade på smsen som trillade in runt 12. Nu mår ja finemang däremot, haha :D Åt nyss champagnefrukost med min mor. Helt ärligt är champagne på morgonen inte riktigt min grej om jag ska va ärlig ;D Nästa gång får bli 5e Juni ;) Avrundade frukosten med att käka lite Ben & Jerrys, MUMS! Glass på morronen e fan najs ;D Fick även en otroligt bra present, presentkort på 1000 kr på stället jag ska tatuera mig på onsdag! Goodie goodie liksom, slår av hälften av priset på tatueringen!

Igår träffade jag på Vero! Inte för att jag tror att nån av mina läsare vet vem de e, men jag blev jätteglad, hade inte träffat henne på jättelänge! Missade hennes prästvigning i April vilket jag fortfarande tycker suger! Kan ju berätta att hon brukade jobba med oss i Nacka litegrann förut. Såg även Måns Zelmerlöw i Gamla stan, om nån var intresserad av att veta det :P Jag tyckte inte det var en särskilt speciell händelse ;)

Ska göra nåt annat nu.
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: anna

Hahah over n out e grejen ;p de e ett tajt slut! ;p hahaha!



grattis grattis grattis och återigen grattis! :D

2008-10-04 @ 13:44:42
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0