Fyfan va sur jag blir!

Som vanligt på måndagar hade jag bara 1 lektion, Rättskunskap. Typ en timme in i lektionen lade Sandra märke till att jag fått nåt på skon. Detta visade sig vara tuggat tuggummi! FYFAN säger jag bara! Satt å "roade" mig med att ta bort det med hjälp av bitar av papper (tänker fan inte röra direkt i nånannans tuggummi!) samtidigt som jag försökte lyssna på va lärarn sa. Hon måste trott ja va störd som satt konstigt böjd å höll på med skon. Fick bort nästan allt, men nu har jag en trevlig fläck på vänstra skaftet. Högt upp på det oxå! Det betyder alltså att nån jävel har satt sitt tuggade jävla tuggummi på nån möbel i skolan! FYFAN, jag går fan ändå i gymnasiet!!! Blev djupt upprörd över detta, boots är fan inte billiga! Visst, mina e visserligen inte i nyskick, men ändå! Jag gillar dom liksom! Kan pga materialet inte direkt skrubba med tvål å vatten eller nåt!

Anyway, efter skolan skulle jag till kiropraktorn å fixa till ryggen. När jag var påväg hem var jag fortfarande djupt upprörd över tuggummi-grejen så jag köpte med mig lite Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie för att tröstäta lite. Den e verkligen otrooligt god, personen som kom på idén med den borde få ett stort pris.
Ska sura över mina boots nånannanstans nu.
Over n Out or whatever
// Z


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen fy! :(

2008-10-06 @ 15:34:05
Postat av: Krissan

Hoppas folk lär sig! ;)

2008-10-06 @ 18:45:46
URL: http://krissan.bloggagratis.se
Postat av: anna

kill the idislande tuggimmifjollers ;p huahua!

over n out "whatever" hahah almost bättre än vanligt ;>

2008-10-07 @ 15:14:16
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0