Gomorron

Shitt, klockan e bara tio å jag sitter här å bloggar! Där ser man ;D
Anyway, har ju sovmorgon till 12 idag, najsnajs :D Mindre najs att enda lektionen idag naturkunskap, en otroligt impopulär kurs hos alla sammare -_- Verkar dock som om alla tycker jag e bra på det. Nog om det.

Okej, barn är vanligtvis inte min favorit "sak" här i världen, men helt ärligt är mina kusinbarn väldigt sötnosiga :D


Sist ja träffa Jennifer var hon otroligt stolt över sin nya "halare" och sina nya vantar :'D
För er som inte har någon som helst aning om vad en "halare" är så kan jag delge att det ordet används flitigt i Karis för "overall". Lite finlanssvenska 101 där ;D
Nu ska ja käka frukost!
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0