HEJ BARN...

.. som Måsart brukar säga :P
Det var ett par dar sen. Vad har då hänt sen sist? Egenligen ingenting fast det hänt saker. Först och främst har lilla Louise tagit körkort! Grattis igen till dig! Sen har jag ju vart hos min kääre far i Gimoland. Kom hem därifrån idag. I fredags hade jag min sista körlektion med Anna (buhuu, nu måste jag betala för lektioner!) Fredag va även dagen då jag åkte till pappa. Inget särskilt hände där den dan mer än att jag i total-uttråkadhet gick å la mig vid typ 10 :P Somnade typ vid 11, hur normalt e de en fredagkväll på en skala från 1-10? :P Halvpatetiskt. På lördan var det marknad i Gimo. Dom har typ 2 marknader per år och de e typ värsta grejen för gimo borna. Storleken på marknaden var typ halva julmarknaden som brukar va på plattan å tydligen var marknaden "ovanligt stor". Det är ett bra sätt att visa hur liten och obytydlig lilla Gimo är. Men visst, det har väl sin charm. Lugnt och fint. Resten av lördan förflöt i en blandning av att lata sig framför tv:n och att ännu mer lata sig framför tv:n. Idag hann jag i princip bara vakna innan vi skulle iväg. Skulle nämligen in via Uppis och hälsa på sörran påvägen hem. Tog tåget från Uppis, och SHITT vad jag HATAR att åka tåg! Blir jättedeperimerad av det av någon ofärklarlig anledning. Men man sparar en jädrans massa tid, istället för 2 timmar med buss tar det typ 40 min in till uppis med bil och sen 40 min med tåg till stockholm.

Kom idag fram till att det finns en sak jag inte gillar med Stockholm. Detta är Centralstation! USCH vad jag hatar att gå där! För det första hatar jag att åka tåg å eftersom cebtralstation vanligtvis betyder tågåkning är det ett dåligt ställe. Dessutom är det mer än otroligt jobbigt att gå där med packning. Alla människor går verkligen bara runt och kan tvärvända för att sen gå rakt in i en. Sjukt jobbigt! Alla är bara ivägen där, nej jag gillar det inte. Nog klagat för idag.

Dags för lite hyllning istället! Musiken under hekgen har till 90% bestått av Sixx: A.M. och särskilt låten Accidents Can Happen. Ujujuj vad bra den är! Dom låter inte bara bra utan är också otroligt trevliga att titta på, haha :P Världens utan tvekan mest välvårdade typ 50 åring är bandets basist. (För att inte tala om snygga, sexiga, otrooligt heta 50 åring) För er som inte har någon som helst aning om vem jag snackar om (gissar att bara en handfull av min käära läsare vet vem jag pratar om) syftar jag självfallet på Nikki Sixx! Skulle inte ha nåt problem med att få en av Annas önsknigar att besannas för min del, hitta Nikki naken i sängen, haha ;D


                                                      Nikki Sixx

Kom för ett tag sen fram till att jag seriöst skulle svimma om jag skulle se typ Nikki Sixx på stan. Eller typ börja hyperventilera, haha :P Okej nu låter det som om jag är helt besatt av honom, men det är inte sant. Jag är bara halvt besatt, haha :P

Nu ska jag fixxa mig iordning å dra te brännkyrka!
Pussar!
Over n out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha du e rolig xD

Men kan iaf stolt säga att jag e en av din handfull läsare som visste redan från början vem du snacka om ;P

Och ja, om jag inte visste att han va så "gammal" skulle jag aldrig gissa på det. :P

Puss <3

2008-10-19 @ 21:57:21
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

Hahahah åå om det skulle hända alltså ;)

ja skulle inte veta va ja skulle göra av mig själv.. huuhe

2008-10-20 @ 10:24:54
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0