Mössprovning

Idag har jag haft min absoluta favvodag, skola mellan 8 å 16! Usch usch. Det som är ännu värre att jag har hela 4 timmar med en viss Kenza som jag inte alls står ut med! Hursomhelst hade vi först filosofiprov. Hade bara pluggat typ 1 timme till det och roligt nog räckte det ganska bra. Svarade inte på en fråga, det var helt enkel för att jag inte fatta vafan de va hon frågade efter. Annars tror jag det gick bra. Efter det hade vi bokföring och jobbade återigen i datasalen. Inget roligt tjafs mellan Petra och Bosse idag ;) Efter bokföringen var jag extremt trött på denna skoldag å då var klockan 12. Alltså hade man halva dan kvar. Hade bara en timme rättskunskap idag istället för 2 som vi brukar. Det intressantaste som hände där var att en geting flög omkring i klassrummet och att vi var jätterädda för den. På håltimmen vi fick gick vi å prova studentmössor. Bara för att tänker jag berätta vad jag ska ha på min mössa. Namn, År, ekonomi, skolans namn, trekronorsemblem på ovansidan, "uppsala" insida, silver "stripe" som betyder att man läste ekonomi, blomman ska va av tyg och stenen ska va blå (även det betyder ekonomi). Nu har ni fått ta del av en otroligt ointressant information ;) Beställde även en "Student 2009" tröja. Louise fick typ världens ångest över vad hon skulle ha på mössan, kul :P
Sist hade vi Småfek och fortsatte hålla på med företaget. Uppdaterade blandannat företagsbloggen, Jippofoto UF!
Jag tycker verkligen att åtta timmar skoldag e för mycket! Till och med sex skulle vara för mycket enligt mig :P

Sitter för tillfället och kollar på repris av nån top model säsong. Den när Nicole vinner, vet inte vilken säsong men :P. Inte jätteintressant, men jag orkar helt enkelt inte byta kanal :P Hursomhelst började jag tänka på dedär nya programmet "Färjan". Jag tycker att det verkar vara ett otroligt ovärt programm. Påminner lite om rederiet men ändå inte låter de som. E de nån som har sett det, och isf, e de bra? :P

Weii, idag kom nya SRM! Skiva me även i deta nummer, ska ta å ge den en lyssning tror jag ;)
Peace och Love ma dear readers!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Danny

Stava kan du inte heller ;D

Hur fan orkar du läsa filosofi? Valde den kursen men hoppade av för att den är helskum.

Hoppas du får en najs födelsedag anyway, kommer liksom inte vara kontaktbar på i princip en vecka nu så får väl passa på! ;D

Puss å kram

D

2008-10-02 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0