Nya AC/DC..

.. släpps på måndag! Och FAAN va bra låtarna jag hört är! Rock n roll train e grym liksom de andra 3-4 låtar jag hört. Ska LÄTT investera i den känner jag! Så småningom...

Idag var ja först i skolan å hade matte. Trök som vanligt. Åkte sen hem till Sandra å plugga lite för att sen träffa Elina å knalla runt i stan. Köpte ett par vinterstövlar :D Vince Neil biljetterna e kirrade nu oxå! (Anna, då får fortfarande haka på ;)) 14 december, mindre än 2 månader kvar :D

Har lyssnat på Hardcore Superstar större delen av dagen idag. Deras musik är verkligen GRYM! Ett litet tips för er som gilalr deras musik: SE SOM LIVE! Går nåt snett med tex guran kompenseras det med något annat, vanligen sång. Detta gör att HCSS är ett av sveriges för nuvarande bästa liveband! Om de e nån som bjuder på en show så e det Jock Berg, sångaren. Vic Zino e great som senaste tillskottet! Skulle va sjukt najs med en ny skiva boyz! E de nån som ser grymt bra ut (på scen och av) e de även Jocke, ge mig, NUU! :P



Jag å Elina med Hardcore Superstar, HELL YEAH! ;D Fukkin GREAT!

Wild boys will be wild, still acting like a child
Keep it sleazy everyone!
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Danny

Herregud, e du kåt på Jocke Berg nu också? ;)

/ D

2008-10-15 @ 20:33:56
Postat av: Elina

Omg, kunde du inte ha målat en svart fläck där mitt huve är eller nåt? ser så sjukt borta ut på den bilden.. men men, får väl bjuda på det då :P

tycker fortf det va jätteroligt att jag missade vic och att han stod precis breve mig. :P

2008-10-15 @ 20:39:59
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

ja ska kirra snart! :D

2008-10-16 @ 01:30:37
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, den 14:e december åker jag till London!!! Inte nån konsert för mig då :P .

2008-10-16 @ 13:54:42
URL: http://braceyourself.123ehandel.se
Postat av: Babylon

Nu har jag glömt vad jag skulle skriva...

Visste BTW inte att du lyssnar på hcss

2008-10-16 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0