Säger bara: TATTOO!

Yes indeed, it's finished! Eller, kanske ska till lite pricks på den om det behövs, men det får vi se sen när den läkt! Hursomhelst så slapp jag gå själv igår eftersom jag i princip tvingade Joel att följa med, vilket egentligen var onödigt eftersom han halva tiden snackade med Noby som han tydligen känner. (Noby = annan tatuerare) Well, Lukas e najs å snacka med han också, haha :P Gick mycket snabbare denna gång, tog bara 2 ½ timme jämfört med de 4 som det tog förra gången. Kör upp en bild på den, däremot e den extremt-inte läkt och är alltså svullen och röd runtom.



Nice, huh? ;D

När ja va klar med tattoon åkte jag hem till Joel eftersom jag inte orkade åka hem innan jag skulle till Nike vid halv 9. Gjorde absolut ingenting hos honom. Hemma hos Nike kollade vi på film. Innan gick vi å köpte litte mums på Ica, ett måste för filmkväll. Kommer inte alls ihåg vad filmen vi såg hette. Den hade typ ingen handling och ingen av oss riktigt hängde med i vad som hände. Pappan i filmen var däremot jätterolig och helt besatt av fiskar. Vid ett tillfälle satt han i akvariet och sa att fiskarna såg igenom honom när han kollade dem i ögonen. Pratade oss igenom halva filmen. Well well, what to do liksom!

Nu ska jaf fortsätta med svenska-uppsatsen, blää!
When you're watchin teletubbies and you can't follow the plot
You're smoking to much pot, you're smoking to much pot
Haha!

Keep it sleazy!!
/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

Vet att jag nyss berättade det för dig, men den blev såå jävla snygg!! :D

2008-10-25 @ 11:04:51
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

fyfan va bra den blev gööörrrrl ;D

2008-10-26 @ 14:08:55
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0