The day just became SO much better!

Var på extremt dåligt humör när jag kom hem idag. Satt vid datorn ett tag och kände att jag ville strypa någon. Åkte därför in till slussen för att köpa ben & jerrys bestämde jag mig för. Träffade däremot John på bussen och drog å tog en snabbfika :D Myspys.. eller nåt :P Köpte sen min efterlängtade glass och begav mig hemåt igen, betydligt gladare än tidigare. Där ser man vad trevligt sällskap, chokladglass och bra musik i öronen kan göra! :D

Finns flera anledningar till att jag var på dåligt humör innan, men inget var särkskilt allvarligt, så no worries ;D
Nu ska jag kolla på AFV :D (Måste seriöst vara ett av världens roligaste program!)
Over n Out
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

hade jag sett det förra inlägget tidigare hade jag skrivit nåt uppmuntrande, men nu känns det lite värdelöst. :P

bra att du e glad igen! ben&jerry's och AFV äger! :D



pussar och kramar <3

2008-10-13 @ 20:24:52
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0