These boots are made for walking

Invigde mina nya boots idag :D Snygga satan e dom, dock inte helt anpassade efter mina fötter.. Än ;) Har lite ont i hälarna, men annars e allt king med dom! :D Kom hursomhelst nyss hem från skolan. Kollade klart på Matrix som vi började kolla på förra veckan på Filosofin. Den är så OTROLIGT tråkig! Man har bara sett den ett bra antal gånger, lika tråkig e den varje gång. Menmen, beats the hell outta actually DOING something! ;D Hade sen gäspig bokföring följt av småfek. Fotade bitrände rektorn idag, hon va helimpad av lilla Billy, haha ;D (`Jag har döpt vår fotoskrivare till Billy) www.jippofoto.se FFS!

Det finns ju ett band som heter "Finger Eleven" (mest spelade låt i nuläget bör vara "Paralyzer") Helt okej band, men fick höra idag vad namnet betyder, lite småintressant eller vad man nu ska säga ;) En normalformad människa har 10 fingrar, kanske kan tänka ut vad det "elfte fingret är", haha :P


Finger Eleven - Paralyzer

Ska ta och berätta om vad jag drömde inatt också! Det hela började med att jag var på ett möte inför Paris resan (som för övrigt ägde rum igår utan att jag fått veta om det, dålig info där Stefan!). Hursomhelst hade dom bästämt sig för att ställa in resan vilket gjorde mig och flera väldigt upprörda. Jag träffade därför massa människor från min klass, bla Sandra och Erika, vet en jättevacker sjö. Sjön låd nedanför en lång brant trappa med tyg på. Jag var nere typ precis vid sjön för att ta en bild när någon kastar något i vattnet å stör vattenytan vilket gjorde mig jättesur. Det bodde tydligen ett monster i sjön som ingen visste om, och monstret blev jätte surt det med och gjorde så att alla började ramla ner mot sjön från trappan (det var helt smockat med folk) och jag började springa uppåt samtidigt som jag ropade på Sandra och Erika för att få reda på vart dom var nånstans. "Vi är åt vänster" fick jag till svar och lyckades på nåt sätt ta mig dit trots alla fallande människor. S å E hade jätteproblem då dom hade fastnat mitt i en skock människor, men jag lyckades rädda dom. Vi kom till nästan högst upp på trappan när vi hörde en tant säga "Om man tar bort tyget kommer ännu fler ramla ner". Hon gjorde självklart detta och S å E började försvinna bland folk igen. (Konstigt nog klarade jag mig utan problem) Jag lyckades iaf rädda S en gång till, däremot hann jag aldrig få veta hur de gick med E eftersom jag vaknade sen. (Dom andra som va med, ex Ankan, Christine å My) hade jag gett upp hoppet på verkar det som, haha :P

Igår hittade jag 2 gamla skivor med "Easy Action". Sitter å lyssnar på en av dom för tillfället, dom e rätt bra faktiskt. Easy Action supportar Vince Neil när han gigar på Arenan 14 december! Visste inte att jag faktiskt hört dom tidigare, men tydligen har jag det, för jag känner igen alla låtar! Skivorna är ursprungligen från 1980-talet.

Imorrn e det sista dan innan höstlovet! För min (och övriga cyberbarns) del varar lovet totalt 11 dagar, mysigt värre eller hur? :D Har bara en lektion imorrn och slutar alltså kl 11 vilket e rätt najs. Kl 13 e det sedan dags att färglägga min tattoo, nån som känner sig sugen på att hänga med? Skulle helst inte gå själv, men kan inte direkt tvinga nån.

Well, får väl ta och börja på svenskan antar jag eftersom jag måste få klart den till på söndag (ev måndag morron) eftersom jag sedan drar till PARIS!
Keep It SLEAZY!
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Babylon

Easy Action e riktig musik det, men Finger Eleven? C'mon! ;D



Se till at få upp bild på resultatet innan du drar, väntar med spänning!

2008-10-23 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0