Usch å fy för plugg

Har suttit ett bra antal timmar med rättskunskapen, å USCH va trist de e att plugga! Ska plugga på rejält imorrn, tror inte jag lär få så mkt mer gjort idag. De e för tråkit helt enkelt, sen e de ju lördag oxå ;)

Igår hade jag bestämt mig för att jag skulle ta det lugnt. Det blev inte så, åkte hem till J vid 8 tiden kanske och började förfesta eftersom vi bestämde att vi skulle till Harry B James (Crazy Nights ofcourse ;)). Drog till Harry B och var framme när vi kom fram till att ingen av oss 4 som var där kände för att gå in så vi åkte tillbaka till J och fortsatte där. Vaknade vid 7 imorse, fick alltså bara typ 2 timmars sömn. åkte hem vid tio-tiden kanske och började plugga. Så intressant har min helg hittills varit :P

Idag ska jag iallafall bara köra en hemmakväll, inget annat kan distrahera mig. :P Funderar på om jag vill rita nånting, men tror det är för tidskrävande, t.o.m för mig som ritar rätt snabbt. Har too much plugg to get done. Anyway, laddar upp en bild som jag gjorde nångång förra veckan tror jag. Enjoy, or something :P


Ujuj, nu e ni impade va? :P Av nån anledning blir bilder tagna med mobilen jättemycket mörkare på datorn än på telefonen. Vet inte varför. Den e iaf helskum, tycker att Sebastian Bach är Blues. What's up with that lixxom? ;) Vem vet hur elektronik tänker ;)

Serenity är ett otroligt bra band, se till att lyssna in er på dom om ni inte hört dom! Österrikisk powermetal lixxom! :D
Nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Keep it sleazy!

Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Danny

Snygg bilden blev!

2008-10-11 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0