Naturelev?

Backyard Babies - Saved by the bell
Let's keep in mind the sweet relief
I've been waiting around so long, almost the past century
So let it be, this time's for real
I shouldn't've been around so long, even the walls talk to me

I can hurt myself, I know I could
I guess I got saved by the bell

Now lower your guns, we'll meet again.
There's something in the air tonight and it never seems to get dark.

I can hurt myself, I know I could
I guess I got saved by the bell

Bring down water
Bring down hell
Bring no tomorrow
I'm already somwhere else
I guess I got saved by the bell

I'll be a man and stand up straight
One day it will be over, you'll have a big family

I can hurt myself, I know I could
I guess I got saved by the bell

Bring down water
Bring down hell
Bring no tomorrow
I'm already somwhere else
I guess I got saved by the bell

Do you know what you can make?
Do you sacrifice or take?
Everything for everyone but nothing for yourself
You know me, you know me, you know how far i'll go
I guess I got saved by the bell

Bring down water
Bring down hell
Bring no tomorrow
I'm already somwhere else
I guess I got saved by the bell
I guess I got saved by the bell
I guess I got saved by the bell


Veckans låt utan tvekan ;)

Usch, nu e jag jättetrött. Gått i skolan mellan 8 och tre. Okej, kan ju iofs inte påstå att jag jobbat särskilt bra eftersom jag gjorde ingenting hela svenska lektionen. Hade sen en håltimme på 2 timmar. Åkte då å fika med Nike och Christine :) Naturkunskap direkt efter håltimmen. Labbade idag och det gick bra. Många verkade ha bestämt sig för att jag visste vad jag höll på med och bestämde sig för att jag hade koll på saker. Har jag helt plötsligt blivit naturelev eller? ;) Återigen gjorde jag misstaget att inte ha med tjocktröja och gick alltså runt i t-shirt i den 15 gradiga labbsalen. Brr! Efter naturkunskapen hade jag körlektion. Gick helt okej. Kom tillochmed ihåg att hålla 30 vid vilan! (Spontan applåd till mig!)

Planer för resten av dagen; knalla över till Ida å hämta presenter från Finland samt lämna tillbaka pump, börja på labbrapporten (I know, samma dag å grejer!) samt plugga bokföring. Egentligen borde jag kanske prioritera bokföringen, men de e ju så tråkit! Dessutom fattar jag inte mina labb-anteckningar och ska göra den medan jag fortfarande kommer ihåg vad jag gjorde :P

Zandra budade för ett par dar sen på ett par boots på tradera och vann auktionen ;D
Hade braigt minna gulliga läsare!
Over n out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

applåder, applåder

och ett stort jävla grattis för att du vann auktionen!! <3

2008-10-07 @ 18:20:20
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

grattis som fan! de e svårt att vinna auktioner ju, ja har aldrig lyckats xD

2008-10-07 @ 19:17:45
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Michelle

du är fan en naturelev innerst inne :P

2008-10-07 @ 19:56:28
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0