Har tråååkigt!

Shitt va tråkigt jag har! Har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på. Tänkte tanken att ja skulle ta å rita nånting men efter att jag kommit fram till att jag inte känner för det hamnade jag här. På tal om att rita så ritade jag första fri-hands ritade bilden på nästan 4 år igår, lägger upp den här. Säg er ärliga åsikt och skit i om ni tkr den suger, konsruktiv kritik e alltid bra, haha :P Don't spare my feelings ;)


There you go! haha :P

Sitter för tillfället och lyssnar på en egen ihopkomponerad spellista innehållande blandannat Sebastian Bach, Hanoi Rocks och Crazy Lixx som för tillfället spelas. Älskar verkligen musik, skulle inte kunna leva utan den! "People sucks, music don't"/ a true genius the one & only Mick Mars! Nog om det.

Imorrn har jag bara en lektion. Funderar på att träna efter skolan, men tydligen e gymet där ja brukar träna stängt pga nå skit med sprinklerna. Skulle kunna gå nån annanstans, men orka liksom ;) Ska nog ta å dra på studentskive-mötet imorrn istället vilket bara ger mig en tre timmars håltimme, haha :P

Jag är typ riktigt partysugen! Känns som om det var evigheter sen ja festa, men det får glatt ta å vänta en vecka till eftersom jag denhär helgen ska ut te graninge. Suck, e verkligen opepp på läger, men det brukar bli ganska najs ändå. Tyvärr ska en person jag inte riktigt gillar vara på det lägret, men jag tror nog jag står ut. Inte för att jag tror personen i fråga läser min blogg, men nämner inga namn iaf.. Elina, du vet nog vem jag menar ;) Det blir iaf typ 20 pers denna gång, brukar va runt 13 tror jag. (Om det e nån som e intresserad) Nästa helg däremot då e de fan PARTYTIME eftersom en väldigt speciell person fyller myndig då ;D Guess who that is? ;)

Kunde glida runt ute med pilotbrillerna idag, fett najs med lite sunshine!
Ska se om de kommer nåt på tv istället för att sitta här å tråka!
Peace och Love ma dear readers!
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Teckningen är skitsnygg va du än säger! Haha aa jag trooor nog att jag kan gissa vem personen e. ;P

Hehe, varje gång jag kommenterar och ska skriva in bloggadressen skriver jag alltid minst halva hotmailen innan jag kommer på att det e fel.. :P

Puss!

2008-09-23 @ 18:59:07
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Babylon

Snyggt jobb på boobsen ;)

Fan att man inte e hemma nästa helg, skulle lätt vela supa dig under borde på födelsedan!

Anyway, vi hörs! Rock N Roll, Gal!

/ BABYLON

2008-09-23 @ 19:20:06
Postat av: Krissan

teckningen va skitnice ju ;) talang! låter som om du kommer ha skoj! :P

2008-09-23 @ 19:36:23
URL: http://krissan.bloggagratis.se
Postat av: Danny

Fukk it, Joel, det första du ser, helt fixerad eller?



Mi ärliga åsikt, bilden e sjuukt snygg! Fan, du har ju sett hur jag ritar :P Själv drar man norrut nästa vecka och kan inte heller be there on da big day, men de visste du ju redan ;)Stannar ev till i stockholm på vägen tillbaka ner, kan alltid droppa förbi dig då! ;)

Hade bäst å vi hörs å allt dedär!

Puss och kram

D

2008-09-23 @ 19:45:31
Postat av: Sanna

Snygg tecking! Längesen sist, sägs som en fika soon? :)

Take care!

Kram

2008-09-23 @ 20:16:21
Postat av: anna

fette bra du ritar! de e jättefint ju! :D

2008-09-24 @ 19:12:18
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0