Myggbeytt prov gym och bio

Kan börja med lite gnäll. Som ni kanske vet var jag hos pappa i helgen och hem kommer jag med ungefär 3 miljarder myggbett! Eller okej, har iaf fått typ 10-15 st på typ 2 dagar. Tror jag annars under sommarn fått totalt 5 eller nåt. Nytt kök hade pappa fixat nu iaf och det är verkligen superfint! Helgen involverade en halvtrist inflyttningsfest, rättskunskapsplugg, ett besök till Thuns (en affär) och lite wii spelande. Har vart en ganska lugn helg med andra ord.

Idag hade jag dedär otrooligt trevliga rättskunskapprovet som några säkerligen hört mig gnälla om. Vet inte riktigt hur det gick, men tror på ett godkänt betyg iaf. :) Efter skolan drog jag till gymmet för första gången sen i Juni. Majoriteten av dem som var där å träna var äldre män, det var iaf 7 st 50plussare. Efter träningen träffade jag Sandra och lite senare mötte vi upp Erika. Vi tog först en fika på Waynes (drack Chailatte, mums) för att sedan gå på bio. Grand på sveavägen fyllde 75 idag och alla filmer på den kostade 10 kr att se! Vi valde att se Barnhemmet då det var den enda som ingen sett som gick ganska tidigt. Trots att filmen var spansk var den faktiskt väldigt bra. 4/5 får den av mig!

Var precis och hämtade datorn från rengöringen ett hus bort. (Om det var nån som kände att den fick nåt värde av informationen) Mjihihihi på höstlovet ska jag till Paris i 4 dagar! :D
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0