Rätt bra dag ändå

Usch idag mår jag inte bra. Har jätteont i halsen och kan knappt äta pga av det. Trots att ja inte mår riktigt bra har dan vart ganska bra. Hade sv prov imorse vilket iofs inte var så kul men slutade efter det iaf. Nk var till min å Michelles stora lycka inställd eftersom lärarens son var sjuk. Vi bestämde oss av ren impuls för att gå på bio. Vi såg Mamma Mia och den var faktiskt helt okej. Trodde den skulle vara jättedålig. Lite kul dock att salongen var fylld av pensionärer. Tror att det var max 5 st där som var under 40 :P Inte för att jag kallar 40 åringar för pensionärer men :P Efter filmen åkte jag till Sandra och pluggade lite filosofi. Var inte där så länge, uatn åkte hem till Nike och kollade på nån film jag inte ens kommer ihåg vad den hette. Den var inte bra. Satt såklart oxå å snacka lite skit över popcorn å svartvinbärssaft (Saften gjorde gott för halsen) Kom typ nyss hem från Nike. Imorrn har jag bara en lektion å slutar 10. Skönt.
Tror jag ska gå å lägga mig nu faktiskt.
Hare gött!
Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0