Truly surprised!

Idag har vart en bra dag. Började som vanligt med att inte vela stiga upp, men när man väl kom till skolan flöt saker på rätt okej. Inte särskilt ansträngande svenska lektion, lite låångtråkig bara, med genomgång typ hela lektionen. Fick info om ev studentskiva vi kanske ska ha med lite olika klasser på Toxic. Verkade bli ganska bra ändå, tror jag. Hade sedan håltimme i 2 timmar som utnyttjades fullt ut med ett företags-möte där vi faktiskt kóm fram till lite saker, bland annat ett preliminärt pris på olika foto-alternativ. Detta kommer troligtvis uppdateras snart på företagets blogg, kolla in den! Jippofoto UF :) Samtidigt pratades det på om studentskiva, och man är minst sagt peppad till 1000 på att ta studenten! 5 Juni 2009 gäller det, typ 253 dagar kvar eller vad det var Ankan sa. :D Efter håltimmen hade vi NkB som vanligtvis är mitt hat-ämne, men gick därifrån med humöret i behåll. Till min stora förvåning var min labbrapport tydligen bra med bara lite småfel, och hon vill använda den som exempel på hur man skriver labbrapport! Har inte fått sett den än, men det måste väl räknas till ett bra resultat, right? :)

Som om det inte räcker med det, solen skiner och det är varmt, ingenting större pluggande som behöver göras denna vecka och jag fyller 18 nästa vecka! Sen kommer lönen på fredag, najs najs liksom ;D För en gångs skull är jag faktiskt glad :) Ska ta å fixa till en kopp med choklad cappuccino, mums :D

Over n Out
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: anna

svenska suger :D men de e lurre för snart är det din födelsedag! huahauhaua

2008-09-24 @ 19:09:55
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0