UF kickoff

Idag var jag inte i skolan och anledningen till det är att det idag var en kickoff för UF företag, och eftersom jag e med i att driva ett sådant var det självklart vi var där. Det var verkligen bra att vi gick på den, det var jätteintressant. Förra årets vinnare av nationella UF tävlingen (och även silvermedaljörerna i internationella) var där och pratade lite om sina upplevelser. Sen var det en som var jätterolig som var där och berättade. Inte så mycket fakta om hur man driver ett företag, utan mer hans upplevelser med olika grejer han vart med om. Det går inte å förklara hur rolig han var, men det kändes som om man skrattade iaf halva tiden han stod på scen. Niklas nånting tror ja han hette. Han har skrivit nån bok som heter nåt i stil med 'BHar, toapapper nånting nånting norrläning nånting' :P Vet ni vilken bok de e? haha Efter kickoffen åkte jag in till stureplan med Erika, Louise, Christine, Michelle å Måsart. Vi va å käka lunch buffé på kinaresturang, mums!

Imorse blev jag riktigt irriterad! Bussen körde runt uppe vid busshållplatsen (vilket den egentligen inte ska göra vid avsläpp) och busschaffören vägrade släppa in mig. Okej tänkte jag, hon ska väl bara kolla bussen. Hon kollade bussen och satte sej bakom ratten men öppnade fortfarande inte dörren. Istället satte hon sig och pratade i telefon, drack kaffe och pillade med naglarna. 1 min innan bussen ska gå öppnar hon dörren och när jag går på ger hon mig värsta blicken, som om jag gjort nåt mot henne liksom! Sen  så stannade hon vid en hållplats för att släppa på folk, men öpnnade inte dörren för dom som skulle gå av trots att dom gått ner i trappan. Stopknapparna funkade inte och de som skulle av hade provat nästan alla knappar längs gången. Jävla snorkiga jävel, om man inte gillar folk ska man fan inte bli busschaffis!

Nu borde jag plugga matte. Det kommer jag inte göra.
Over n Out
// ZANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0