Usch usch sicka lögner

I gårdagens Expressen stod det att både Crashdïet och Takida ska delta i melodifestivalen 2009. Fine att dom hade skrivit det, om det hade vart sant! Råkade av en slump gå in på Crashdïets hemsida där de förnekade att de skulle delta och att de inte visste vart expressen fått den informationen. Gick in på Takidas hemsida där det stod i princip samma sak. Båda banden säger att de skulle va som ett svek mot fansen. Hell yeah, it would! Melodifestivalen är en så otroligt komersiell tävling med musik som inte är bra. (Lessen om jag sågade nån som älskar tävlingen med mina starka åsikter om den :P) Ni kan läsa artikelt från expressen här. Litar ni inte på vad jag sagt om bandens förnekelse över deltagandet, kolla in Crashdïet och Takidas hemsidor! Nyheten e daterad 18 september ;)

För övrigt kan jag berätta att mitt UF företag börjar komma igång mer och mer, en hemsida är påväg och tills dess kan ni kolla in bloggen vi använder tills vi kommer igång. http://jippofoto.blogg.se
Tack Karin för att du fixat den trots förkylning. That's why you are VD ;D

Ska ta å läsa Bilbo nu tror jag. Tack Ankan för att jag får låna den :D
Hade bra allihopa och KEEP IT SLEAZY!
Over n Out
//// ZANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0