Äntligen tillbaka.. En DAGENS!

Dagens humör: Seg
Dagens borde: Städa och sitta med gitarren
Dagens frisyr: Utsläppt antagligen
Dagens smink: Hittills inget, men lär bli mascara+eyeliner som vanligt
Dagens klädsel: Hittills pyjamas byxor och en stor blå t-shirt 
Dagens vill ha: Frukost typ :P
Dagens köp: inget
Dagens längtan: Sommar sommar SOMMAR!
Dagens planer: Passionsmässa i finntorp och ev uppmöte med lite duudes :D
Dagens fundering: Orkar jag göra duscha?  
Dagens tråkigaste: Väckningen, J bankade på dörren som en idiot för att berätta att han skulle till köpenhamn. (who cares?) Tur att mamma inte va hemma
Dagens personer: Eftersom jag träffat en person idag får det väl vara samma som bidrog med den trevliga väckningen :P
Dagen händelse: Återigen får jag säga min omtänksamma väckning
Dagens låt: Sabaton - Nuclearattack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0