*Duktig*

Nu när påsklovet verkligen lider mot sitt slut ska jag försöka sammanfatte lite vad jag har gjort. Det har, som ni kanske märkt, blivit ganska lite bloggande för min del som dels har med lathet att göra, men har även haft en del annat för mig.

Fredag: Harrys med Nike och Elina. Det var skoj
Lördag: Myspys kväll hos Nike med Sandra och Elina
Söndag: Chill-dag med Nike samt födelsedags "firande" hos Ida som fyllde 20 på fredan
Måndag: Sova-ut dag. Passions andakt i Nacka
Tisdag: Stan med mami <3 Passionsandakt i Nacka
Onsdag: Hämtade ut 12 vinyler (bla Bon Jovi, Dokken och Helix). Passionsandakt. Spontan krökarkväll hos Joel
Torsdag: Pub-kväll med girlzen följt av ännu en spontan krökarkväll hos Joel
Fredag: Hemma-festande hos ??? eftersom ursprungsplanerna gick i graven.
Lördag: Stan omkringgående på dan, utgång med Ida och Marina på kvällen.
Söndag: Jobb, grillning på kvällen med girlzen
Måndag: Göra ingenting och ev träffa Elina en snabbis
Tisdag: Plugg + körlektion

Spännande, rite?
Nu ska ja hjälpa min mor med nånting.
Over N out
/// CALIFORNIAWHITE önskar alla en GLAD PÅSK (lite halvt i efterhand men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0