Last nite..

va tajt! Haha :P Var ju som tidigare nämnt på Harrys och deras Crazy Nights igår! Kulit värre var de! Drar igenom kvällen lite i korthet här. Först var de förkrök hos Aubbs med KISS, Smirnoff Ice och lite bärs! På t-banan mot t-centralen träffade vi en random skön gubbe som började snacka med oss om lite allt möjligt. Mötte upp Elina som kom direkt från tågresa. <3 Sen var de dags att parta lite! Det var bra med folk där redan när vi kom dit vid halv 10-tiden vilket är ovanligt. Berodde på livebanden. Träffade najse folk och fler stammisar än det vart på sistone. Blev kallad "Mötley Crüe tjejen" av nån jag hade träffat tidigare (men inte kom ihåg) och så va Micke där. Han måste seriöst tro att jag inte har några andra tröjor än min Girls tröja, jag hade den sist jag träffa å honom också. Randomness alá random började vi snacka med några äldre dudes, dom va typ 40. Sköna människor dock. Pratade om konsertupplevelser och dom sa saker i stil med "Aa, men 84 då jag va på Iron Maiden blablabla..." Så kommer jag med "Min första konsert var Markoolio" Tajt va? :P Kvällen flöt på och sen var det dags för hemfärd. Skulle ta saltis men av nån anledning kom den inte.

Och idag e ja bakis! Shit, jag brukar inte bli särskilt bakis, men dom senaste 2 helgerna har ja blitt de. That's life I guess. Frivilliganmäld blev jag som barnvakt idag igen (varför alltid efter att jag festat?) så för tillfället är det Aristocats som gäller i mitt rum. Undrar om jag borde gå ut med henne lite å lapa lite sol?

Tog med min gamla kamera igår (aka bög-kameran) eftersom den andra numera låter "Trrrrrrrrrr rrrrrr" när man ska sätta på den. Drar upp litte bilder här ändå!


Aubbs babs och jag väntar på tuuuben



Min andra hälft var tillbaka från skövde! <3


En vakt kanin-örade vår partypose


Ja tycker röken ser cool ut :P

 
Bilder från Rockspot


Sen blev de fyllecell för mig och Aubbs ;D

Näe, nu ska jag kolla på Aristocats.

KEEP IT TAJT DUDES!

/// CALIFORNIAWHITE
har VIP kort ;D

Kommentarer
Postat av: elina

fan det blev ju bra bilder ändå! älska att vakten kanin-örade er! och han såg så jävla stolt ut när jag sa att de kom me på bild xD

2009-04-25 @ 12:47:30
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: anna

hahahah auubbsbabs du e så bra! :D

ja skrattar på mig åt keep it tight och idag har ja ont överallt, blåsor på fötterna och kan typ inte ens prata. hahahah men det är rocknroll ;)

<3

2009-04-25 @ 16:13:33
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0