Matteprov

Hade nyss matteprov. Usch vad det är pressat att sitta och skriva! Vet inte hur det gick. Var osäker på några grejer, men hoppas självklart på ett G! Lärarn sa att hon skulle försöka rätta dom till imorn. Håll tummarna alla, så man slipper sitta å tänka på det under lovet! Nu sitter jag å har svenska. Ska jobba med talet, men det är lite svårt eftersom jag har mitt tal hemma. Klantigt av mig att inte skicka det till skolan. Well well, inte mycket att göra åt saken!

Idag är det iaf soligt och fint :D Man blir ju genast på bättre humör när solen skiner! Hörde på radion imorse att det skulle bli 20-22 grader, men det måste vart ett aprilskämt. Ett dåligt sådant, but still. Som baksidan av dagens Metro, donken reklam där cheeseburgaren tydligen kostar 115 kr. Har aldrig riktigt fattat grejem med första april. Och varför säger man "din dumma sill"?

Allt gott i vårvädret!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du får G på matteprovet, håller tummen för dig! :) <3

2009-04-01 @ 12:52:19
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas du får G på matteprovet, håller tummen för dig! :) <3

2009-04-01 @ 12:52:41
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0