Mys!

Soligt och fint med solen som värmer! Det börjar verkligen bli vår, och det behövs! När det är fint ute är folk på bättre humör. Är det grått och trist är folk lättirriterade och allmänt deppiga. Att det vart sol och fint idag är bra för studierna :P Har nämligen fortfarande mkt plugg, men med fint väder blir det inte lika surt att ta tag i det. Däremot e de aningen trist att vara fast inomhum, men man ser fortfarande solen :D

Christina hjälpte även till att starkt förbättra mitt humör idag. Under lektionen kom hon och pratade med mig och Michelle om minihitler (Vi hade skickat ut mail om detta till skolledning+mentorer, och Christina är vår mentor). Hon blev chockad när vi berättade hur hon såg ner på klassen och hennes respektlösa beteende. Dessutom sa hon i princip igår att hela gruppen borde å IG. Inte ord för ord, men det fanns undangömt. Detta förvånade Christina ännu mer. Hon skulle prata med Helena (en annan mentor som typ halva gruppen har) Bra att man har stöd någonstans ifrån iaf, biträdande rektor bryr sig sällan.

Jag gillar låten Union (Slopes of St. Benedict) med Sabaton. Den är bra.

//// CALIFORNIAWHITE as a union we stand, and united we fall!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SOMMAREN NÄRMAR SIG MED STORA STEG OCH DET ÄLSKAR JAG ! Zandra , vi måste ju ses snart !

2009-04-01 @ 19:01:54
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0