Prov + tal avklarat

Först svar till Jens kommentar på förra inlägget. Ja dom ska höja åldergränsen. Känns däremot inte riktigt som att dom har nån konkret anledning till det. Nånting om att 18-19 åringarna blir för fulla och förstör för alla andra och att dom tydligen skulle förlora tillståndet om dom inte höjer. Första maj är det som gäller iaf.

Ekonomi provet gick nog ganska bra tror jag. Det kändes inte så svårt. Efter det var det ju de fruktade Svenska talet som gällde. Det gick nog rätt bra där med, fick iaf fram allt jag skulle. Lite intressant, alla pratade om olika saker, men ändå kunde man hitta en tröd mellan alla. (tröd = röd tråd, visst e jag fyndig ;D). Gick sen och pratade om Hitler med bitr rektor. Hon verkade bry sig, men vet av erfarenhet att hon inte brukar lyckas förändra saker. Jag är SÅ trött på Cyber, vill bara härifrån! Nu är det iaf bara en lektion kvar (infolayout) innan lovet! 11 dagars ledighet om jag räknat rätt! :D

Idag ska jag och hämta mina vinyler. Har skjutit upp det, men idag ska jag först till Sickla och sen till Henkan. Eller om jag tar det tvärt om... Hursomhelst tycker jag fortfarande att det är irriterande att paketen finns att hämta på 2 olika ställen. Men, det är inget att gnälla över! Det är sol och vår och ikväll är det Harry B James som gäller!!! :D

Jättegrattis till Ida som fyller 20 idag! <3

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så du var kvar i skolan? :O

2009-04-03 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0