Så braa!!

Gaah, jag kan bara inte få nog av Hardcore Superstars "Beg For It"! Shit vad bra den är, av det bästa i ny musikväg jag hört sen.. Ja, sen deras senatse album släpptes 2007. Dreaming in a casket var förvisso annorlunda för HCSS, men fortfarande en väldigt platta! Egentligen är det dumt att lyssna på den under plugg eftersom jag bara kommer av mig då. Ah, well, dags för paus anyway!

Skoldagen idag var ganska chill, gjorde inte så mycket. Ganska skön start på veckan helt enkelt! Naturkunskapen var inte ens den särskilt hemsk, hon har verkligen förbättrats. Detta är tacksamt. Verkar som att jag får VG i kursen, och som att vi inte kommer göra nåt nytt i kursen. Närmsta 2 veckorna är det komplettering för som som behöver som gäller. Småföretagandet, där hade vi genomgång inför provet. Mestadels gick han igenom bokföring. Jag lyssnade inte.

Igårkväll satt jag och kollade runt på bilddagboken och såg nån typ av utmaning att berätta saker om sig själv andra kanske inte visste. Blev inte utmanad, men tänkte göra det ändå lite eftersom jag inte riktigt vet vad jag annars ska göra med min plugg-paus. Let's say, 10 saker ni kanske inte visste :)

Jag...
.. är helfinsk, men pratar inte finska
.. bröt handleden genom att halka i badrummet när jag var 9.
.. har bott på samma lilla område hela mitt liv.
.. har separerade föräldrar.
.. en gång i tiden hade Leonardo DiCaprio som idol.
.. har blivit biten i tån av en svan.
.. har läst Liftarens Guide till Galaxen minst 10 gånger.
.. är livrädd för gråsuggor.
.. ville bli städare när jag gick på dagis.
.. har en syster jag inte träffat på snart 15 år.

And that's ten! Haha :P Nu ska jag fortsätta med Svenska C uppsatsen. Suck.

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha xD hur blev du biten i tån av en svan? fan va chill xD <3

2009-04-29 @ 15:22:43
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0