Saknar mjukstarterna

Så var skolan igång igen efter 11 dagars ledighet. Första lektionen: Matte C. Började på direkten att gå igenom ett nytt kapitel som vi dessutom ska skynda igenom eftersom vi på dom 4 återstående lektionerna innan NP ska hinna repetera det gamla också. Jag saknar när man gick i lågstadiet och hade  ett par dagars mjukstartande med typ ritande eller någon film. Skulle det inte vara ganska så najs? Eller om man skulle ha lov fram till studenten? (A)

Efter skolan gick jag med S och C in till Waynes och tog en varsin frappe. Den var inte så god. Vi började prata om den frappe jag och Erika drack i London (på Starbucks) som var jättegod. Lite väl söt kanske, men minst sagt mumsig! Efteråt åkte jag och S in till slussen och gick vid vattnet in till kungsan. Där bestämde vi att vi var hungriga och tog oss in till söder för att käka på Denisos. Dom har god mat där, lasangen e jättemumsig. Man blir verkligen mätt av den!

Nu måste jag desvärre dra igång med pluggandet av NK, har typ prov imorgon. (Läxförhör kallar hon det för, men det kommer va som ett prov.) Ska nog bara plugga på svaren till förra grejen, tror ni det räcker? Kanske ska kolla lite anteckningar också, men inte så mkt i boken eftersom den e jättekonstig. Först dock: Sista check med högskoleansökan! Imrogon e de försent!!

KEEP IT SLEAZY!!


////// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0