Samma slutsats som sist..

Igår var det Aubbeparty som gällde! Det var längesen jag partade med Aubbs. Kvällen började med förkrök hos henne med Mötley Crüe dvd från New Tattoo turnén. Partystämning indeed. Allmänt snack om Peace and love ägde rum. Begav oss sedan in till T-Centralen och Harry B James. Och visst var det kul, men jag kvarstår vid min åsikt att stället har förändrats, och inte till det bättre. Vart vart vart är allt vanligt folk?? En del bekanta ansikten ja, men lååångt ifrån så många som vanligt. Blev "förföljda" ett tag av en 20-åring som såg ut att vara 40 som ville prata med oss om skola. Palla. Drog ganska tidigt av anledningen att det faktiskt var betydligt segare än det vart för bara 2 månader. Eller så kanske vi börjar bli gamla tanter, haha :P Sov hursomhelst hos Aubbs eftersom mina bussar slutar gå vid 1-tiden. (Drog strax innan 2). Inte top notch! Höhö ;D

Drar upp litte pixx

Vacker bild på aubbe x 2 ;D


Chill ute i rökrutan med (insert name here)


Från rockspot. Partypose is BAKK!

Var tvungen att åka jättetidigt (= halv 9 ungefär) imorse som följd av div händelser som sedan gjorde mig till barnvakt till en 4 åring. Kuul, verkligen jättekul. Satt och glodde på Djungelboken, vilken iofs är rolig. Älskar att Baloo säger att han är hög vid ett tillfälle xD Började sen, i brist på annat glo på Agent Cody Banks på tv. Den e astråkig.

Ikväll blire pyjaamas party i Haninge hos Ankis. Myyys :D Innan dess dock, nån typ av middag med random folk som jag inte lyckats slingra mig ur. Tidig middag som tur är.

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE
undrar vaf*n de va för läppstift Tob hade, som inte går bort ordentligt med tvål och vatten! :O

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha menart! hans läppstift sitter randomly på mig med fast han inte ens rita på mig, va ja kommer ihåg i alla fall. hahaha tajt för han som har det osuddbara läppstiftet i hela nyllet idag xD

2009-04-18 @ 17:21:19
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0