Skit också!

Körlektionen igår gick bra. Körde dock inte med Maria utan med en som hette Allan. Det var nämligen nåt fel på Marias bil. Bilen jag körde med gick ganska mjukt, men växelspaken var verkligen inte som jag är van vid! Jätte seg och helskum. Men men, det gick bra ändå, trots annan lärare. Fick beröm för att ja var så lugn :P

Åkte inte till skolan idag. Var påväg, men vände i dörren eftersom det kändes som om jag mer eller mindre skulle ramla ihop av uttmattning. Det blev bättre när jag fick sova lite till. Däremot undrar jag om jag har dragit på mig nåt skit igen, går å nyser som satan, hostar och e täppt i näsan. Perfekt timing, verkligen, med massvis med skolarbete som ska göras och en helg som är fullt ut planerad. Om jag har pengar vill säga. Konfirmation på söndag dessutom, hur ska man orka sitta igenom en konfa om man e sjuk och utmattad på de sätt ja e idag? Dessutom ska man vara "inklädd" och medverka under konfan! Får bita ihop.

Har för övrigt hittat min saknade poster på tradera! Dyrare än den hade vart i affär, men vad gör man, jag behöver den!

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anonym



Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-04-22 @ 14:27:46
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: anna

oh, jag såg också en på tradera! tänkte precis säga till dig! :D



nej va dumt att bli sjuk :/ bli frisk nu auubbbse!

puss

2009-04-22 @ 14:48:22
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0