Slowly I diee

Oh maaaan! Jag älskar verkligen det här! Hardcore Superstar kommer ut med ny skiva i sommar som ska heta "Beg for it" For sure I do beg for t! Inte på långa vägar tillräkligt snart! 3e Juni har jag för mig att skivan släpps. Fram tills dess får jag heöt enkelt ta och gotta mig med första singeln (och titelspåret) "Beg for it". Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den idag, men kan garantera att jag kommer lyssna på den mer idag! Otroligt bra låt, nästan så jag måste köpa singeln så man kan sätta den på telefonen också!! Bara lyssna på det här!



BEG FOR IT! NO MORE DEMONS STANDING BY MY SIDE! Hell yeah, det här är bra musik gott folk! Sen är jag något av en HCSS nerd också, haha! Vic fyller Silvers plats väldigt bra  måste jag säga! Livespelning snart, tack!


Omslaget på nya skivan är hur coolt som helst!


Jag å Elina med HCSS i somras!

Jag sägert, har du inte lyssnat på låten än, gör det! Då fattar ni kanske vad rubriken har med allt att göra också ;D

ROCK N' ROLL, WOHOOO!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Emelie

ZANDRA KAN INTE DU HJÄLPA MIG SÅ JAG FÅR IN LITE BILDER PÅ MIN BLOGG? ASSÅ SOM DU HAR DÄR UPPE MED DINA BILDER DÄR DU SKRIVIT CALIFORNIAWHITE M.M :D

snälla ?



roligt att ses förresten !"

2009-04-28 @ 01:36:17
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Tessan

Omfg, nu är jag jävligt avundsjuk på dig Elina.

Hardcore Superstar är så jävla grymma, i piss my pants, holy crap.

(Det här är Therése förresten, du vet hon som har samma gudmor som du ;) haha, ganska kul, jag random sökte på rocks och hamnade här)

2009-10-23 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0