Snart är lovet slut

Shit va fort lovveckor går! Var ju verkligen nyss vi fick ledigt! Är glad att vi har tisdag lediga också. Måndag och tisdag kommer desvärre behöva tillbringas med naturkunskapsboken. Men, behöver inte tänka på det just nu.

Kan ju börja med att berätta om passionsmässorna, eller ja, andakterna som det var. För er som inte vet vad en andakt är, to bad for you, jag orkar inte förklara. Hursomhelst gjorde vi inte jättemycket under andakterna, läste bara upp ur markusevangeliet om den sista tiden i Jesus liv, hur han anlände till Getsemande osv. Inget särskilt spännande alltså.

Onsdagkvällen spenderades med lite olika dudes och det blev en och annan alkoholhaltig dricka. Riktigt skojigt var det iaf, och gårdagen spenderades i baksmällans tecken. Igår kväll var jag på *vad stället nu heter* detdär djungelliknande placet på Skånegatan om det är nån som vet? I närheten av Pet Sounds Records ligger det iaf. Trevligt värre, fast det var OTROLIGT varmt där inne. Fick frågan av nån random om jag var rocker. "Nope, inte alls, jag lyssnar baara på techno" Duuuh! Fick skjuts hem med Louise pappa, men det blev bara hem och vända innan J och lite folk kom och hämtade upp mig för att festa. Dom tyckte att jag skulle vara med eftersom jag inte ska med ner till Tyskland (dom åker idag tror jag). Så alltså spenderas även idag med baksmälla. Ojsan, haha ;D
Ikväll blire Harrys!

Over N' Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0