Tacksamt...

Det är kul att få veta saker. Tydligen ska de va fotografering på konfisarna idag. Hur fick jag veta det? Genom att se en facebook konversation mellan Madde och Gustav! Maan, tänk om jag hade dykt upp och sett ut som värsta lodisen liksom! Tur för dom att jag såg det! Borde egentligen vara väldigt extrem glam-rockare som jag kan va ibland idag. Bara för att. Dom andra hade fått sms. Tack Ylva eller Helene (vem de nu var) för bortglömdheten. Tack. Inte så att jag bytt nummer eller nåt...

Stannade hursomhelst hemma från skolan idag igen. Kände att det var säkrast. Nu mår jag bra däremot och börjar bli partypeppen till tusen inför imorrn! Kom till Harrys allihopa! Liveband å grejjer! Jag lär va där strax efter 9 kan ja tänka mig. Håller fortfarande tummarna för att lite cash ska trilla in på kontot innan helgen och inte efter. Nån som vet hur det är när man får underhåll direkt från ena förälderns lön som kommer den 25e? Pappa får ju lönen imorn, men det är ju inte säkert att jag får det. Lär väl visa sig antar jag!

Hade en diskussion via msn igår med ma geerman friend (som jag träffa på i Taizé 07) om svenska band. Främst då de svenska band som spelar glam/sleaze/trash eller vad man ska kalla det. Typ HCSS, Crashdïet, Panzer Princess och Nasty Idols. Han sa hursomhelst att jag hade tur att jag bor i Sverige eftersom det finns en så bra scen med svenska hårdrocksband. Visst, banden finns, men var är scenen? Dessa band uppskattas ofta inte inom egna landet. Många svenskar e så uptight å ska bara klaga på allt hela tiden. Utseendet e fel, musiken låter för rå  och massa annat gnäll får man höra. Jag personligen orkar inte alls lyssna på sånt.

Snart är det sommar vilket betyder fukkin FESTIVAL time!!! Peace and Love och Rockweekend som det ser ut just nu. Klart att man vill dra på fler, men det kostar. Sen tillkommer massa kostnader utöver själva biljetten och resan. Men Rockweekend blir najs i år, W.A.S.P, LA Guns, Crucified Barbara, Dynazty, Sister Sin, Lipstixx N Bullets, Gemini Five osv. Ge mig Hardcore Superstar över det så blir jag jätteglad. Dessutom blir det ju Mötley Crüe (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), Backyard Babies och Bullet på Peace & Love. KING!

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

parrrteeey imorrn som faan!!! :D

och RW kommer bli så jäävla king i sommar! jag tycker att du o jag kan ringa till jocke å säga åt honom att dra me sig bandet till Rockweekend! ;D

puss på dej

2009-04-23 @ 23:28:52
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0