Tröthet till max

Idag har vart en otroligt seg dag. Inte att det inte hänt nåt, utan snarare för att jag har vart så trött! Har inte ännu lyckats vända tillbaka dygnet efter påsklovet. Höll på att stanna hemma från skolan idag enbart för att få sova, men släpade mig sen iväg till skolan. Det första jag gjorde var att råka rycka bort handtaget till dörren in till klassrummet. Jag var dessutom försenad. Skillz that killz minst sagt. Dagen segade sen framåt och sist ut hade vi infolayout. Satt och jobbade med layouten på årsredovisningen, har bla gjort en framsida. Fick även tillbaka ergonomi uppgiften.

När jag kom hem satte jag på andra säsongen av vänner. Somnade halvvägs in i andra avsnittet tror jag, vilket inte va så konstigt eftersom jag var så trött. Är lite piggare nu iaf, men om nån räknar med att jag ska få något gjort idag räknar dom heelt fel. Wellwell.

Nu ska jag nog fortsätta sega framför tv:n, det kommer Scrubs :D Scrubs e kul.

Over N out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hahahahahhaa, klantigt med dörrhandtaget :P

2009-04-16 @ 18:32:43
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0