En sjöman for till ojojoj

Var på middag med tjejerna igår :D trevligt indeed, dock känner jag att vi var lite för många. Blir alltid problem när man ska ut så många... Efter middan hamnade hursomhelst jag och S på harrys. Var inte där så jättelänge, men de va rätt kul ändå. Inte så många bekanta ansikten dock.

Nu har jag ont i fötterna! bestämde mig idag för att börja gå in ett par klackskor ja har som verkligen e skitsnygga. TYVÄRR gillar dom att döda mina fötter... Däremot har ja kirrat hårfärg nu så jag blir av med min förbannade utväxt. Lagom till skolstarten imorgon :) Köpte också ett par strumpbyxor som e hur häftiga som helst. Lägger upp bild sen om jag orkar.

Wellwell, glömde totalt bort vad jag tänkt skriva så tar de nån annan gång ;)

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Annnaaananana

NÅÅÅGOT snygg bakgrund :D

2009-08-30 @ 20:04:19
URL: http://rockndolll.blogg.se/
Postat av: Michelle

Så ni gick aldrig till the bridge? :O

2009-08-31 @ 13:56:29
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0