Första dagen på KI

Idag drog ju alltså skolan igång igen. Intrycket jag hittills har fått om utbildningen, skolan och människorna är bra. Är ungefär 25 st i klassen så vi e en ganska liten klass. Överlad verkar klassen jättebra och alla verkar vara hur snälla som helst. Caroline, Linnea och jag kom fram till att vi ska bli KIs mys-klass ;) Haha :P Idag har vi mest fått allmän info, och på samma sätt kommer veckan fortsätta. Fick även träffa den äldre audionom-klassen som berättade lite. :) Fick även KI kort idag, skåda mitt vackra kort ja behöver stå ut med i 3 år:



Var ju även (TYVÄRR) tvungen att köpa nytt busskort idag. Tyvärret har inte med priset å göra denna gång. Nej, snarare väntetiden! Var typ nummer 710 när jag kom, och jag fick nummer 006! Fick vänta nästan 2 timmar på att få köpa fanskapet. Hade det inte vart för att jag var jättetrött hade jag blivit irriterad :P Så dagens mötesplats för människor i alla åldrar var SL center i slussen, haha :P

Åh, juste! Igår fixade jag även mitt hår, så byebye hemska utväxt! :D

KEEP IT SLEAZY!! (Och berätta även vad ni tycker om nya layouten!)

//// CALIFORNIAWHITE mumsar på choklad jag fick av Renuka på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: elina

för det första, nya designen blev skitbra, älska bakgrunden! för det andra, jäklar va blond du är människa (vill oxåå)! :P

kortet blev bra, du kan lätt ha det i 3 år :D

puss på dig

2009-08-31 @ 22:34:36
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skrev vad jag tyckte om din design i något inlägg under :)

2009-09-01 @ 20:02:10
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0