Fummel dag

Idag har jag vart extremt klantig hela dan på jobbet. Det första jag gör när ja kommer till jobbet å ska plocka bort personalfrukosten är att köra marmeladburken, 2 glas och en tallrik i golvet. Det värsta var att marmeladburken nästan var full! Det blev städa på direkten. Sen har jag lyckas bränna mig på allt som går att bränna sig på (inget allvarligt, but still). Gick rakt in i matvagnen när vi skulle servera lunch (that's gonna bruise!) samt i dörren till mjölkkylen när ja plockade med grejer. Sen snubblade jag över en stor vagnsom varorna kom på. Sist så lyckades jag spilla en massa varm sås över halva mig precis innan jag skulle servera middag. Vaddå rena rama klanarslet? :P Körde iaf inte Charlottas tårta i golvet ;D

Jag har hört från folk att Rix FM är en av de radiokanaler som ska ha mest varierad musik. Visst, om dom kallar att i princip endast spela H.E.A.Ts 1000 miles och Beyoncés Halo 3 miljoner gånger varierat. Dom låtarna är de enda jag härt spelas mer än en gång under dagen (Har haft Rix FM på i köket från 9-17) 1000 Miles kom iaf 7 gånger! VIsst, det är skoj att de går bra för H.E.A.T, men 1000 miles låten är inte bra! Och H.E.A.T har en hel del bra låtar. Sådeså. Melodifestivalen är baisse! ;D

Follow Me med HEAT:



Min personliga favvo med H.E.A.T, Cry!
 


Så, 1000 miles, släng dig i väggen! In med bra musik!

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hahahaha smidigheten själv! ;P

bra att du inte skadar dig allvarligt iaf

2009-08-13 @ 19:39:38
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0