Gick ju bra..

Det gick väldigt bra för mig att sluta med "uppdatering" inlägg märkte jag :P Har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn alls denna vecka.

Igår var jag iaf ledig, weii :D Spenderade större delen av dagen med att vandra runt inne i stan med Joel. Det är ju sthlms kulturfestival nu, å som har ett marknadsstråk med massa stånd. Hittade ett där dom sålde musik och film. En hel del cd skivor fanns, men det var vinylerna som lockade mig. Hittade nämligen Theatre of Pain plattan för endast 40 kr! Mötley Crüe e grejen alltså! Däremot undrar jag (allmänt) hur man vet att en lp är original-press? Nån som vet? Bland stånden fanns också ett som sålde finska grejor (alltså mat och liknande). Ja säger bara, Smurffi! :D


Ett riktigt fynd tyckte jag! Otroligt bra skick dessutom :D


Smurffi :D

Idag var det jobb som gällde igen. Fast allt har gått väldigt snabbt och smidigt idag, är inte lika slut som ja brukar vara när ja kommer hem. Anki är verkligen effektiv! Hade tom tid att ta hela min rast (och lite till) idag! Hann sitta så länge att jag blev lite uttråkad och började leka med handskarna jag haft på mig. Skåda, detta konstverk!



Fint va? :P

Åh, idag fick jag skattepengar tillbaka! Ibland lönar det sig att jobba lite, haha :P Det var oväntat, och helt ärligt egentligen inte särskilt behövligt. Men, alltid najs med cash!

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahhaha zandra du är så bra! jag garvade allvarligt högt när jag såg din kreation ;D fniss dude!

2009-08-12 @ 21:45:38
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0