Neew computer :D

Indeed, ibland behöver man inte ens gnälla :P Igår nämnde jag att jag behövde en laptop och direkt efter maten bar det in till Uppsala för att fixa en åt mig. :D Compaq fick de bli :) sitter dock inte vid den nu, kanske ska byta, haha ;D

Igår var jag för övrigt på jättebra humör hela dan, utan någon särskild anledning. Lite kul att sånt ibland händer, rite? Zappade runt lite igårkväll och hamnade framför Prison Break. Tydligen var det sista avsnittet, finally! Programmet var intressant säsong 1 och 2, men sen spårade det ut. Hade inte kollat på säkert 2 säsonger och såg sista avsnittet, lite kul :P Dom försökte med värsta snyftisen i slutet, men jag har (som bekant för vissa) en tendens att garva när det ska vara sorgligt :P

Hade nyss Johanna med mina brorsdöttrar Tuva och Enya här. :D Lilla Enya, snart 6 månader gammal! Tiden går fort när man har roligt, haha ;D Satt hursomhelst med Tuva och glodde på "På andra sidan häcken". Stod på när ja klev upp, let me tell you, de e otroligt svårt att sova med småbarn i samma hus. ;)

Nu ska ja äta lite frulle!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

men jag vill ha kakaa!

2009-08-25 @ 11:06:45
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: pia

Jag hamnade också framför sista avsnittet av prison break, det var på tiden tycker jag :P Nu slipper vi den :D

2009-08-26 @ 21:12:31
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0