The weekend's over..

you're getting sober. You take a shower, and you start all over! You do the duck!
Haha, den låten alltså, väldigt underhållande!

Hursomhelst så ät tyvärr helgen i princip över och imorn är det back to work! Får verkligen tänka på kassaklirret, 6 dagar nästa vecka, usch och fy!

I torsdags kom aubbs hit. Vi chillade med snack och film-tittande. Längesen vi sågs, så de va najs! <3 I fredags träffade jag Peter. Gjorde inte så mkt, gick runt på stan, tog en fika o så. Men det var mysigt :)
 
På kvällen var de Crazy Nights som gällde! Förade hos mig som vi brukar och åkte sen in för att mötas av en ny vakt på harrys. Blev dock inte legade eller nåt eftersom Hagge sa åt honom att släppa förbi oss. Inträdet var bara 20 spänn när vi kom vid halv 10 (som vi brukar) vilket gjorde mig väldigt överraskad. Hände egentligen inget särskilt utöver att jag träffade på en skön snubbe som hade vart på Crüe konserten i borlänge! Snackade väldigt länge om det, sjukt najs. Skönt att träffa fler som faktiskt inte hatade giget (HUR kan man göra det!?!?). Alexander tror ja han hette? Däremot träffade man endast ett fåtal bekantisar. Gick innan stängning, fast ja å Elina kom fram till att ingen har nån aning om varför vi faktiskt drog. Najs kväll anyway.


Jag bestämde mig för att gå balansgång.

Igår var jag kattvakt. Eller, tekniskt sett är jag fortfarande det, men känner inte för att sitta hemma hos nån annan i ensamhet. Smirre heter iaf katten och den är otroligt söt :D

Smirre har hittat ett intressant viloställe. Han låg där och sov när ja vaknade imorse. :)

KEEP IT SLEAZY!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

haha mm jag undrar fortf varför och när vi gick :P

skicka dina bilder när du har tid babe!

2009-08-09 @ 19:07:36
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0