"Uppdatering"

La märke till att majoriteten av mina senaste inlägg fått hamna i kategorin "Uppdatering". Har uppenbarligen vart ganska dålig på att blogga under sommaren, ska försöka ändra på det. Problemet är bara att nu när ja jobbar så mkt orkar jag sällan ens starta datorn när jag kommer hem. Bilder är även det något jag borde lägga upp lite fler. Kanske, om jag orkar ;) är ganska dålig på att ta bilder.

Lyssnar för tillfället på en live version av Blind In Texas med W.A.S.P. där de drog upp en från publiken på scenen! Fatta hur sjukt jävla häftigt det skulle vara! Haha, jag skulle säkert lyckas med att kollapsa eller nåt :P Anyway, eftersom det har blivit ganska lite sittande framför datorn på sistone ska jag ta ock bränna lite skivor. Nästan all musik ligger ju på datorn liksom.

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0